Levering Flyer

SITUATIE LEVERTIJDEN FLYER

Dat de leveringen van FLYER dit seizoen stroef verlopen is een understatement. In onderstaande tekst (in het Duits) geeft FLYER CEO Andreas Kessler een toelichting op de huidige situatie. Wij hopen snel resultaten te zien van de genomen maatregelen.
klik Hier voor de FLYER Information

Wij hebben de tekst voor u zo goed mogelijk vertaald:
Beste FLYER-klant,
Momenteel zijn veel FLYER-bestellingen onderhevig aan aanzienlijke vertragingen bij de levering. We willen ons  persoonlijk verontschuldigen. Het is belangrijk voor ons om u ervan te verzekeren dat de oorzaken van de huidige bezorgproblemen niet bij uw FLYER-dealer liggen. De exclusieve verantwoordelijkheid van Biketec AG als fabrikant van de Flyer E-bikes resp. hun leveranciers van componenten.
De belangrijkste reden voor de huidige problemen is de uiterst moeilijke leveringssituatie bij onze leveranciers uit Azië. Veel leveranciers kunnen het bestelde materiaal niet op tijd leveren. Knelpunten zijn de frames.  De snelgroeiende vraag naar e-bikes en de hogere eisen aan de framefabrikanten vanwege de batterij-integratie betekenen dat maandenlang een groot deel van de frames later dan gepland is geleverd. De problemen zijn zo groot dat we in veel gevallen helaas niet precies kunnen voorspellen wanneer de leveringen definitief aankomen. In veel gevallen zijn we daarom momenteel niet in staat om punctueel te leveren en om betrouwbare uitspraken te doen over de exacte leverdatum.
Bij FLYER realiseren we ons hoe vervelend het is dat je moet wachten op je FLYER e-bike. Wij verzekeren u dat wij samen met uw FLYER-dealer alles zullen doen om uw verzoek zo snel mogelijk aan FLYER te bezorgen.
We danken u voor uw loyaliteit aan ons merk, met vriendelijke groeten.